tirsdag 20. november 2012

Eksamen og førjulstid

Ja, så satt vi her igjen da. Adventstiden nærmer seg, og eksamenslesingen pågår for fullt! For meg så hører eksamen og førjulstid sammen, og jeg kan nesten ikke se for meg en advent uten eksamensstress. Jeg skal faktisk gå så langt som å si at jeg liker eksamenstiden. Da koser jeg meg hjemme med fyr i ovnen og tente stearinlys, mandariner og sjokolade, radio...-og pensumlitteratur selvfølgelig. Høres ikke det koselig ut så vet ikke jeg. Jeg liker det faktisk så godt at jeg vurderer å ta masterutdanning, slik at det blir enda flere førjulstider med eksamenslesing.



2 kommentarer:

  1. Du får det til å høres så romantisk ut. Skulle ønske at jeg så det på samme viset. Jeg blir så trett av å lese (pga. synet). Men det er jo interessant, så det går nok bra. Skal prøve å skape stemning med å følge ditt eksempel :)

    SvarSlett
  2. Ja, jeg synes selvfølgelig også det er tungt til tider, men det gjelder å gjøre det beste ut av det! Det er viktig å kose seg i den slitsomme tiden vi er i :)

    SvarSlett